Subject: Re: Sotsiaalministri määruse „Mitteioniseeriva kiirguse ohutuse tagamise nõuded ja hindamise kord“ eelnõu
From: "Kiirgusinfo" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 07:59:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan manuses MTÜ Kogukonna Hüvanguks tagasiside pealkirjas viidatud eelnõu 
kohta.

Lugupidamisega
MTÜ Kogukonna Hüvanguks

15.08.25 08:20 [email-masked] <mailto:[email-masked]>  kirjutas:

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 25. augustiks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c701220d-6376-4f73-aee3-e85a7200cac3

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse „Mitteioniseeriva kiirguse ohutuse 
tagamise nõuded ja hindamise kord“ eelnõu

Registreerimise kuupäev: 14.08.2025

Registreerimise number: 1.2-2/76-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee